Be your own icon

13 feb 2023

Be your own icon. Dat klonk net even lekkerder in het Engels dan in het Nederlands.

We hebben niet nog meer van hetzelfde nodig. 

Dat kennen we nu wel.

Daar zit ook geen beweging, groei en vernieuwing in. 

Eerder het tegenovergestelde.

Verdorring, verveling.

De strategie van een ander – misschien ooit je grote voorbeeld – put je uit.

Het is niet jouw weg. 

Niet gek dat het je volledig blokkeert.

Al het plezier uit je zuigt, zoals de Ghostbusters spoken elimineren met hun spookstofzuiger.

We zijn klaar voor meer echtheid.

Rauwe verhalen.

Onderscheidende kijk.

Een andere visie.

Dingen zien die we eerder nog niet zagen.

Daardoor meer verrast zijn dan de gemiddelde deelnemer bij Hennie Huismans Surprise Show.

Wanneer je op een hoog niveau onderneemt kopen mensen letterlijk en figuurlijk niet meer ‘wat je weet’ of ‘wat je kan’. 

Mensen kopen ‘wie je bent’.  

We hebben nieuwe iconen nodig die met hun vernieuwende wegen de boel opschudden en in beweging zetten. 

Die gaan staan voor hun vernieuwende invalshoeken en nieuwe ideeën.

De oude standaard laten voor wat het is.

Het eigen nieuwe starten. 

Vertrouwen op jouw ingevingen en ideeën i.p.v. op die van anderen. 

We hebben een ander geluid te laten horen en een ander beeld te laten zien.

Voor jezelf, om 100% je eigen ding te doen.

Maar ook voor al die vrouwen en generaties die na ons komen.

Voorop gaan voor die ander, die hier net zo naar verlangt. 

En hier nu de toestemming krijgt om het ook op haar eigen manier te doen.

Kijk eens eerlijk naar jezelf en vraag jezelf af: 

dat wat ik nastreef, is dat van mij?

Of van die ander? 

Het laatste brengt je uiteindelijk tot stilstand.

Het is tijd voor een ander geluid.

Jouw geluid.

Eens met wat ik zeg? Of zie jij dit anders? Stuur me gerust een DM op Insta. Je vindt me op @stefanievandermaas

Stefanie van der Maas

Hoi, ik ben Stefanie

Al van kinds af aan komen mensen bij mij om op ideeën gebracht te worden. Dat stuk heb ik volledig omarmd en dat is ook precies wat ik voor jou kan betekenen. Nieuwe dingen zien terwijl we naar hetzelfde kijken. Mooie ontdekkingen doen. Binnen je bedrijf of bij jou als persoon. Zodat je opvalt en bijblijft.

Attentie attentie! Dit is jouw

Call for adventure

Voor als je al langere tijd voelt: “met Stefanie wil ik samenwerken.” Of me nog maar net volgt en wil ontdekken hoe samenwerken met mij eruit ziet.

Voor jou als je voelt ik wil van mijn marketing een feest maken, waar klanten blijven plakken, net zolang tot het licht aangaat.

Daar staan we! Aan de rand van het avontuur. Jouw avontuur. Jij kunt ontdekken hoe mijn creatieve brein de allervetste ideeën voor je marketing bedenkt.

Ik zet je aan. Geef je een compleet nieuw perspectief voor jou. Laat je een verrassende wereld vol mogelijkheden instappen.

Het was er altijd al maar je zag het nog niet eerder. In onze Call for Adventure mag je even proeven. Zoals de eerste hapjes tijdens een uitgebreid diner.

De amuses die hongerig maken naar meer.

 

 

Alter ego Tina de Tijd

Liever verder lezen?

De wedergeboorte van mijn bedrijf

Ik snok hem uit, die zwarte figuurcorrigerende panty. “Waarom draag ik dit ding in hemelsnaam nog?” vraag ik mezelf geïrriteerd af.  Ik gooi hem op de hoop, bij de rode vintage laarzen en...