Snap ik, je wil klikken. Dat mag, graag zelfs.
Al willen de professor en Tina de Tijd
ook nog wat vertellen. Klik op de play button om te horen wat Tina te vertellen heeft.
Zijn bos grijze pluizige krullen beweegt op en neer. Een drupje kwijl druipt er uit zijn mond, van opwinding.
Op zijn witte jas zie je een kleine vlek van de spaghetti die hij net at.
Je stapt in.
“In zijn levenswerk,” vertrouwde de professor je zojuist toe.
Ineens ben je onderdeel van zijn experiment.
Hij zet zijn bril recht en kijkt je strak aan.
“Ben je er klaar voor?
Weet je zeker dat je het aandurft en op reis door de tijd wil?”
“Ja,” zeg je. Volmondig, maar met enige spanning in je buik.
“Oh meid, spannend hè”, zegt de roodharige Tina met een licht Rotterdams accent.
“Ik ben de purser van de tijdreis.
Het komt allemaal goed hoor. Ik ben bij je.”
De professor drukt op die grote rode knop waarop staat:
Call for Adventure, take off.
De deuren sluiten zich.
Je hoort de motor ronken en pruttelen.
De meters op het dashboard gaan heen weer.
De grond onder je begint te schudden.
Lichtflitsen desoriënteren je.
ZOEF! Daar ga je.
Je bent op een plek waar je jezelf ziet lopen.
Een gelukkige kleurrijke vrouw van de wereld.
Je altijd al was.
Waarvan je nog niet wist dat het in je zat.
Met een spraakmakend bedrijf.
Je creëert de meest waanzinnige ervaringen voor je klanten die men met eigen ogen wil zien en vooral wil meemaken.
Je vertelt smeuïge verhalen, die herkenbaar en alleen van jou kunnen zijn,
die keer op keer gelezen en herinnerd worden.
Je neemt mensen mee in jouw wonderlijke wereld zodat ze niet anders kunnen roepen dan
“WE WANT MORE!”
Het is overduidelijk wat je handelsmerk is.
Waar je beroemd om bent.
Dit is waarom mensen bij je komen en smullen van wat je doet en vertelt.
Je hebt nooit meer de gedachte:
kan dat wel?
Of hoe dan?
Ja, maar?
Nee vanuit volste vertrouwen die knotsgekke ideeën de wereld in slingeren omdat je weet,
dit is wat ik hier te doen heb.
Ik kan je nog meer vertellen, maar eerlijke lieve schat, dit wil je meemaken.
Op avontuur met mij.
Wat zeggen de eerste passagiers?
Deze leuke avonturiers gingen je voor!
Vrouw van de wereld.
Ondernemer.
Lekker actief online.
Met een fanclub op social media.
Je bedrijf staat.
Kent de basis wel.
Praat met gemak in de camera.
Je weet dat je zichtbaar moet zijn.
Je houdt ervan om mensen te inspireren.
Social media is de plek waar je je klanten vindt.
Weet hoe het werkt.
Je houdt wel van een goede grap.
Wordt graag verrast.
En voelt, “ik heb hier iets te doen op aarde.
Er is meer mogelijk dan ik nu zie.”
Het gaat in dit avontuur niet om meer kennis.
Nee, het gaat om een andere manier kijken
naar al het moois wat er al is.
“I’m gonna send them to outer space.”
Ik heb het over de deelnemers van The Marketing Playground van Anne Quaars.
Ik nam hen kort mee naar de toekomst in een voorproefje van the Call for Adventure.
Enne, ze vond het tof! Lees maar!
“Leuk hoe je ons laat beleven, Tina is meteen heel vertrouwd, zo grappig hoe dat werkt.”
“Heel vet! En zo uitgesproken en anders. Precies waar Anne het eerder over had.”
“Met zelfs een heel korte verhaal van jou Stefanie, ontstaat weer een hele nieuwe wereld waar ik in op ontdekking mag gaan.”
“Het is ECHT geweldig om te zien en VET inspirerend.”
“En jij bedankt voor jouw heerlijke, enthousiaste energie.
Inspirerend!”
“Wow, ik ben onder de indruk. En het voelt heel geloofwaardig, congruent!”
Je bedrijf staat al stevig.
Daarom zoek je ook niet naar een business coach. Die heb je, of al gehad.
De strategie ken je. Je aanbod staat.
Het mag alleen veel origineler, unieker.
Meer eigenheid, speelser en opvallender.
Waar je naar verlangt is samenwerken met die aller-allerleukste klanten.
Die jou met liefde super goed betalen.
Keer op keer bij je terugkomen en verlengen.
Omdat ze geen genoeg van je krijgen.
En je wil iemand die je prikkelt.
Ideeën geeft. Oneindig inspireert. Denkt in concepten.
Iemand die je helpt met je handelsmerk vinden en uitbouwen.
Waardoor je er met kop en schouders bovenuit springt in een markt waar – laat ik eerlijk zijn – heel veel van hetzelfde is. Ondernemers naar elkaar kijken, elkaar na doen. Willen opvallen, maar niet willen afwijken.
Dit gaat duidelijk niet over jou. Het kriebelt, je hebt er zin in.
Nieuwe dingen ontdekken, meer spelen, plezier maken.
Mooi.
Ga dan met mij op deze call for adventure.
Een exclusief 1 op 1 digitaal audio avontuur.
Helemaal op jou afgestemd.
Muziek, visuals, audio. Allemaal speciaal voor jou. Om je te laten zien en te voelen: WAUW! Dit? Voor mij?
Ik ga je fantasie en verbeelding prikkelen.
Je uitdagen om wat er al is en wat je al in je hebt,
eens van een heel andere kant te bekijken.
We gaan voorbij de sterren, terug in de tijd, reizen naar de toekomst.
Ik neem je helemaal mee om te ontdekken wat er allemaal mogelijk is voor jou.
Ik vertel je in geuren en in kleuren wat ik voor je zie.
En inspireer je met ideeën die je nooit eerder had bedacht.
Je ontdekt welke verhalen alleen jij kunt vertellen.
Hoe je eigenheid in je marketing krijgt.
Waardoor je gaat verbinden met je publiek.
En zij met liefde van je kopen.
Het is helemaal gratis, maar niet voor iedereen.
Je plant heel eenvoudig zelf een Call for Adventure in mijn agenda.
Vul de vragen, die daarin verschijnen, zo uitgebreid en goed mogelijk in.
Verras me,
blaas me omver met je dromen,
laat me lachen,
ontroer me.
Doe het op jouw manier.
Mijn verbeelding en fantasie gaan voor jou iets tofs creëren.
Je een ervaring geven die je nog niet eerder had.
Ik leef me helemaal in jou.
Als ik denk dat het niet passend is, laat ik je dit zo snel mogelijk weten.
Als je nu nog twijfelde, het is bijna zover om je beslissing te maken ;-).
Tina wil nog
wat aan je vertellen.
Klik op play
om het te horen:
Oké, Laatste dan hoor.
nog een paar liefdesbrieven
van klanten om nu echt
een knoop door te hakken.
Na 38 jaar op deze planeet rond te lopen weet ik wat er voor nodig is om mensen te raken, om op te vallen, de juiste mensen naar je toe te trekken als ondernemer, hoe je mensen raakt en dat op jouw manier doet.
Al vanaf kinds af aan komen mensen bij mij om op ideeën gebracht te worden. Dat stuk heb ik volledig omarmt en dat is ook precies wat ik voor jou kan betekenen.
Nieuwe dingen zien terwijl we naar hetzelfde kijken.
Mooie ontdekkingen doen.
Binnen je bedrijf of bij jou als persoon.
Zodat je opvalt en bijblijft.
Mensen je willen bewonderen en bekijken.
In het echt en op social media.
Je online willen volgen en met je willen samenwerken.
Om wie je bent en wat je doet.
Keer op keer bij je terugkomen en verlengen.
Omdat ze geen genoeg van je krijgen.
Bij mij kom je op ideeën waar je anders nooit op was gekomen.
Bedenk je de meest smakelijke teksten en zie je het beeld voor orginele foto’s voor je. Ik geef je nieuwe inzichten waarvan je je afvraagt: waarom bedacht ik dit niet eerder?
Dit is wat ik al doe sinds ik klein ben.
The story of my life. In het kort dan.
Ik waarschuw je, ik zet de boel graag op stelten.
Ondersteboven en op z’n kop.
Saai? Dacht het niet.
X Stefanie Van Der Maas
Peper in je Zaak © 2019-2022 | Privacy verklaring | Algemene voorwaarden